PR+Marketing
Online-marketingstratégia + PR kommunikáció = Üzleti siker
Ajánlatunk
- PR- és marketingkommunikációs tervezés
- Online-marketingstratégia tervezés
Szakterületeink:
- Telekommunikáció
- Pénzügy
- Egészségügy
- Energiahatékonyság és Fenntarthatóság
1. Az üzleti célokat szolgáló online megjelenés
Az online-marketingkommunikáció a vállalat komplex marketingstratégiájának és kommunikációjának része és nem egy attól független kommunikációs tér. Honlapot vagy online kampányt az üzleti célok elérése érdekében tervezünk.
Segítünk, hogy legyen marketingstratégia. Segítünk, hogy a marketingüzenetek összhangban legyenek a vállalati célokkal. Segítünk, hogy legyenek jól értelmezhető és a célcsoport számára érthető üzenetek.
Célunk, hogy segítsük megrendelőinket az eladás növelésében és vállalkozásuk sikerében.
2. Kitartó és előre felépített PR munka
A marketing és a PR között az egyik legfontosabb különbség, hogy a marketing inkább akció jellegű: gyors és hangos. A PR viszont hosszútávon segít felépíteni a vállalati image-t (imázst) halkan és tudatosan irányítja a vállalta felé az ügyfeleket, a céloknak megfelelően alakítja a vállalatról vagy márkáról kialakítandó képet. Ez hosszú távú kitartó munkát igényel. A marketing és a PR , kölcsönösen hatnak egymásra, a kétféle kommunikációs tevékenység összehangolása hozzájárul a vállalkozás sikeréhez.
3. Mi hogyan dolgozunk?
Paul Klee 1929
Main roads and side roads
4. A marketing kiszolgál és utat keres
Segítjük, hogy tudatosan építse fel az online kommunikációját és az "online tér" a PR eszközrendszerének alapja legyen.
Tanácsadás keretében kérdéseket teszünk fel és az ügyféllel közösen próbáljuk megkeresni a megfelelő válaszokat.
Néhány példa:
- Mit kíván a cég a honlapjával elérni?
- Vannak–e üzenetek és kinek szólnak?
- Az üzenetek a célcsoport számára érthetők vagy sem? Szükséges–e változtatni?
- A célcsoportot kell-e, érdemes-e szegmentálni? Szükséges-e az üzeneten módosítani?
- A már kialakított arculat mennyiben van összhangban a célokkal?
- Ha elkészül a honlap arculata, akkor milyen szövegezéssel és tartalommal kívánják azt megtölteni?
- A szövegek összeállításánál figyelembe vették-e, a keresési mechanizmusokat?
- Célcsoport milyen összetételben használja a kommunikációs eszközöket információgyűjtésre?
Ha a fenti kérdések valamelyikére nem tudja azonnal a választ vagy bizonytalan benne, akkor javasoljuk, hogy sikere érdekében válasszon az alábbi szolgáltatásaink közül.
Ár | Szolgáltatás | Cél |
9 000 Ft/óra | Tanácsadás | A sikeres online jelenléthez szükséges alapok meghatározása |
120 000 Ft | Online megjelenés kialakítása tartalmi tervezés | Domain javaslat Honlap felépítés meghatározása Üzenet, Célcsoport, Arculati elemek összehangolása Szövegjavaslatok |
48 000 Ft/hó* | Kommunikációs karbantartás* Honlap gondozás |
Nézettségi adatok statisztikák készítése Tartalomszerkesztés Blog szerkesztés Javaslatok készítés |
500 000 Ft | Marketing kommunikációs stratégia kialakítása és arculati kézikönyv készítése | Kézikönyv segít a célok elérésében. A kézikönyvben foglaltak betartásával és betartatásával az arculati elemek tudatos kötelező érvényű felhasználásával megalapozhatja vállalata imázsát |
* Minimum 6 hónap. Havi 18 óra. Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.
További lehetőségek: PR cikk készítés, Hírlevél tartalomszerkesztés, e-DM kampány tervezése és kivitelezés.