PR+Marketing

Online-marketingstratégia + PR kommunikáció = Üzleti siker

Ajánlatunk

  • PR- és marketingkommunikációs tervezés
  • Online-marketingstratégia tervezés

Szakterületeink:

  • Telekommunikáció
  • Pénzügy
  • Egészségügy
  • Energiahatékonyság és Fenntarthatóság

1. Az üzleti célokat szolgáló online megjelenés

Az online-marketingkommunikáció a vállalat komplex marketingstratégiájának és kommunikációjának része és nem egy attól független kommunikációs tér. Honlapot vagy online kampányt az üzleti célok elérése érdekében tervezünk.

Segítünk, hogy legyen marketingstratégia. Segítünk, hogy a marketingüzenetek összhangban legyenek a vállalati célokkal. Segítünk, hogy legyenek jól értelmezhető és a célcsoport számára érthető üzenetek.

Célunk, hogy segítsük megrendelőinket az eladás növelésében és vállalkozásuk sikerében.

2. Kitartó és előre felépített PR munka

A marketing és a PR között az egyik legfontosabb különbség, hogy a marketing inkább akció jellegű: gyors és hangos. A PR viszont hosszútávon segít felépíteni a vállalati image-t (imázst) halkan és tudatosan irányítja a vállalta felé az ügyfeleket, a céloknak megfelelően alakítja a vállalatról vagy márkáról kialakítandó képet. Ez hosszú távú kitartó munkát igényel. A marketing és a PR , kölcsönösen hatnak egymásra, a kétféle kommunikációs tevékenység összehangolása hozzájárul a vállalkozás sikeréhez.

3. Mi hogyan dolgozunk?

Paul Klee 1929
Main roads and side roads

4. A marketing kiszolgál és utat keres

Segítjük, hogy tudatosan építse fel az online kommunikációját és az "online tér" a PR eszközrendszerének alapja legyen.

Tanácsadás keretében kérdéseket teszünk fel és az ügyféllel közösen próbáljuk megkeresni a megfelelő válaszokat.

Néhány példa:

  • Mit kíván a cég a honlapjával elérni?
  • Vannak–e üzenetek és kinek szólnak?
  • Az üzenetek a célcsoport számára érthetők vagy sem? Szükséges–e változtatni?
  • A célcsoportot kell-e, érdemes-e szegmentálni? Szükséges-e az üzeneten módosítani?
  • A már kialakított arculat mennyiben van összhangban a célokkal?
  • Ha elkészül a honlap arculata, akkor milyen szövegezéssel és tartalommal kívánják azt megtölteni?
  • A szövegek összeállításánál figyelembe vették-e, a keresési mechanizmusokat?
  • Célcsoport milyen összetételben használja a kommunikációs eszközöket információgyűjtésre?

Ha a fenti kérdések valamelyikére nem tudja azonnal a választ vagy bizonytalan benne, akkor javasoljuk, hogy sikere érdekében válasszon az alábbi szolgáltatásaink közül.

Ár Szolgáltatás Cél
9 000 Ft/óra Tanácsadás A sikeres online jelenléthez szükséges alapok meghatározása
120 000 Ft Online megjelenés kialakítása tartalmi tervezés Domain javaslat
Honlap felépítés meghatározása
Üzenet, Célcsoport, Arculati elemek összehangolása
Szövegjavaslatok
48 000 Ft/hó* Kommunikációs karbantartás*
Honlap gondozás
Nézettségi adatok statisztikák készítése
Tartalomszerkesztés
Blog szerkesztés
Javaslatok készítés
500 000 Ft Marketing kommunikációs stratégia kialakítása és arculati kézikönyv készítése Kézikönyv segít a célok elérésében. A kézikönyvben foglaltak betartásával és betartatásával az arculati elemek tudatos kötelező érvényű felhasználásával megalapozhatja vállalata imázsát

* Minimum 6 hónap. Havi 18 óra. Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

További lehetőségek: PR cikk készítés, Hírlevél tartalomszerkesztés, e-DM kampány tervezése és kivitelezés.

Keresse cégünket!

Munkáink

Akiknek már dolgoztunk

KIFÜ Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
UFE Hongrie
Pánszky Ügyvédi Iroda
Alternova
KKV Consulting
CellSorter
BB4V4
Almádi Truck
Mazda Hungary
Holmes Place
Kludi
QUANTIS Investment Management
Skull tréning & tanácsadás
Digiterm
GSM Takács
BPV Jádi Németh
Formula/400
D'OR appartements
Edimart tolmács- és fordítóiroda
Delta Source
Magyar Fotóművészek Szövetsége
Veolia
Wellness Egészségpénztár
Aesthetica
MPS Stúdió
GYEMSZI Gyógyszerészeti és Egészségügyi Minőség- és Szervezetfejlesztési Intézet
i-dentic
Poligrupo Zrt.
Controlling Portál
Pénz- és Tőkepiaci Állandó Választottbíróság
Korniss Péter
Göbölyös Luca
Gáti Fotó
CompareNet
Transorg Kft.
OISTU
Ferro Technika
Oriflame Cosmetics
Fotóművészet
Bartos Erika
Invitel
ReMat Zrt.
Credigen
Accor Hospitality
IFUA Horváth & Partners
Aerzen
Sade
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
MIP Magyar Irodapiac
Access Befektetési Alapkezelő Zrt.
Grow Csoport
Ford Biztosítás
Det Norske Veritas